Novosti

Na ovoj stranici koristimo kolačiće kako bi korisnici mogli pristupati svojim korisničkim računima te za potrebe analize pristupa fakultetskim stranicama. Nastavljanjem korištenja ove stranice pristajete na kolačiće.

Aktualno


Uvodno javno predavanje o istraživačkom projektu ACHIEVE

Projekt se bavi projektiranjem adaptivnih i prediktivnih strategija upravljanja tokovima energije utičnih hibridnih električnih vozila (PHEV), kao ključne tranzicijske tehnologije prema energetski učinkovitom, čistom, tihom i održivom transportu budućnosti. Projekt je organiziran oko tri međusobno povezane istraživačke teme: (i) sinteza naturalističkih voznih ciklusa bazirana na metodi Markovljevih lanaca uzimajući u obzir promjenljiv nagib ceste i masu vozila; (ii) optimizirana strategija upravljanja tokovima energije PHEV-a koja za cilj ima postizanje minimalne potrošnje goriva te emisija štetnih plinova, dobre voznosti i udobnosti te umjerenog stupnja degradacije baterije, za širok spektar režima rada i voznih uvjeta; te (iii) adaptivne i stohastičke modelsko prediktivne strategije upravljanja zasnovane na estimaciji i predikciji statističkih značajki voznih ciklusa u stvarnom vremenu. Predložena metodologija demonstrira se kroz studiju slučaja vezanu uz gradske autobuse (PHEV naspram konvencionalnog/Diesel autobusa), za koju je projektnom timu na raspolaganju bogati skup snimljenih voznih ciklusa. Iako se istraživanje usredotočuje na PHEV u paralelnoj (P2) konfiguraciji i demonstrira na primjeru gradskih autobusa uključujući aspekte zona s niskim emisijama (LEZ), razvijena metodologija primjenjiva je i na druge tipove električnih vozila (HEV, EREV te BEV), konfiguracije (serijsku i serijsko-paralelnu) i kategorije (npr. osobna vozila i kamioni). Predložene strategije upravljanja sustavno se verificiraju u odnosu na referentno mjerilo postavljeno optimizacijama upravljačkih varijabli, pri čemu se kvantificiraju poboljšanja ostvarena primjenom adaptivnih i prediktivnih mehanizama te procjenjuje transferabilnost na druge konfiguracije PHEV pogona. Kako bi se ostvarili ambiciozni ciljevi istraživanja, projekt okuplja multidisciplinarnu istraživačku skupinu koja uključuje istraživače iz područja strojarstva, elektrotehnike i računarstva, te prometnih znanosti.

HRZZ: http://www.hrzz.hr/
J. Deur: www.fsb.hr/acg/jdeur

  • Podijeli

Fakultet strojarstva i brodogradnje
Ivana Lučića 5
10002 Zagreb, p.p. 102
MB 3276546
OIB 22910368449
PIC 996827485
IBAN HR4723600001101346933
tel: +385 1 6168 222
fax: +385 1 6156 940
Sveučilište u Zagrebu
Ministarstvo znanosti i obrazovanja

Mapa stranica