Humans of FSB: Toni Martinović, student![]() Kad sam izvrtio tih nekoliko auta, došla je Mazda MX-5 prve generacije, koja je poznata po skrivenim svjetlima koja se dižu. Auto nije bio registriran niti u voznom stanju. Kako sam još bio neiskusan, odlučio sam ga odvesti mehaničaru. Na kraju mi je mehaničar naplatio čuda za neke sitnice koje je napravio. Nakon toga sam se sâm posvetio autu, kupio sve dijelove i s nula iskustva napravio velik servis na autu. Na tom sam autu s vremenom izmijenio sve: od krova do brtvi na motoru, dijelova ovjesa i unutrašnjosti. Imao sam ga tri godine i mislio sam da ga se nikad neću riješiti. Na kraju mi je dosadio i htio sam nešto brže i jače. Noć prije dogovorene prodaje auta nisam mogao spavati te sam se u tri ujutro probudio i krenuo prema Senju. Zašto Senj? Zato što dotamo vodi jedna od najboljih vozačkih cesta. U osam ujutro vratio sam se u Zagreb, a već u devet auto je bio prodan. Uvijek su me zanimali ti neki „čudni“ auti. Neki se na prvi pogled čine običnima, kao na primjer novija Mazda 3, koju samo znalci za aute prepoznaju da ima 260 konjskih snaga. Imao sam priliku isprobati skoro svaku konfiguraciju automobila. Vozio sam auto s prednjim i stražnjim pogonom, pogonom na sva četiri kotača te s motorom naprijed i u sredini. Nisam još imao auto s motorom iza, što bi značilo da se motor većinom nalazi iza stražnje osovine. Volim otići na Track day, koji se najčešće održava na karting-stazi. Unatoč tomu što sam amater, postižem dosta dobre rezultate. Volio bih se više baviti utrkama, čak probati odvoziti prvenstvo Hrvatske. Trenutačno uz faks nemam vremena za takvu predanost, ali planiram se time baviti nakon fakulteta. Utrke bi mi bile samo hobi jer je potrebno biti baš top-klasa da bi se moglo živjeti od toga. Učlanjen sam i u FSB Racing Team i ove sezone trebao bih postati službeni vozač tima. Otkad sam položio vozački, stalno sam u autu. Neki život dijele na osnovnu, srednju školu i faks, a ja ga dijelim na život prije i poslije vozačke. Toni Martinović, student Humans of FSB | |